dijous, 2 d’agost del 2012

un mes després

Ahir va fer un mes que vaig arribar a Chisinau. Quan vaig arribar, la ciutat em va agradar, em va agradar el meu pis, la meva habitació, les meves companyes de pis, el meu barri, els parcs, tot
A dia d'avui, estic en "descans tècnic", que diuen els russos, i sense el carregador de l'ordinador se'm fa difícil escriure, per això no escric. Des de fa tres dies que ens tallen l'aigua a diari, avui gairebé 10 hores sense aigua corrent. Internet no va bé (ara mateix no puc entrar al facebook, per exemple, i no puc llegir els missatges del facebook tampoc, em sap greu). Ahir va marxar una companya de pis i demà marxa l'altra. I quan plou molt i molt l'aigua m'entra pel balcó

Però un mes després d'arribar, continuo estant bé aquí. Sí, un mes després, i continuo estant tranquil·la i bé. Potser és que, com deia fa uns dies, després d'anys d'entrenament, ja m'adapto còmodament a les maneres d'europa de l'est


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada