divendres, 6 de juliol del 2012

Si el món és petit, imagineu-vos que diminut és el territori que ocupava l'antiga unió soviètica..

Mentre em desmaiava, a la cadira del costat, fent-se un anàlisi, hi havia una altra noia, amb passaport de la federació russa, i que ja m'havia anat trobant en altres consultes de la clínica durant tot el matí (tothom s'ha de fer les mateixes proves, suposo, per tenir el permís de residència, i es veu que si ets estranger l'has de renovar cada any, i fer les mateixes proves cada any). L'endemà la noia també estava allà, passant per les mateixes consultes i despatxets que jo, just darrere meu com el dia abans.. Així que recordo la seva cara

Mentre em menjava un iogur, ara fa deu minuts, la M., companya de pis, m'ha dit si anava aquest vespre al Kompot, que és una mena de festa que s'organitza cada divendres a un altre dels espais que porta la meva organització, que és una construcció de formigó oberta que imita la distribució d'un pis soviètic, prop del centre de la ciutat, i que cedeixen per fer-hi activitats. I els divendres, els del teatru spalatoria, que encara no sé ben bé qui són, hi organitzen aquesta activitat, que bàsicament és està per allà, beure compota i escoltar música a l'aire lliure. Jo li he dit a la M., però, que justament aquesta setmana no es fa divendres, es fa dissabte. I que ho sé de bona tinta, que sóc de l'associació que té l'espai i m'ho han dit aquest migdia. Però com que mai estic segura de res, ho he anat a comprovar al facebook i m'he entretingut mirant la pàgina. I a una de les fotos de la pàgina hi he vist la noia que estava a la cadira del costat mentre em desmaiava

I he clicat a la imatge, i he mirat d'on és. I és de Txeboksari. I a Txeboksari, una ciutat de rússia, jo hi vaig ser fa uns anys i sabeu què, vaig anar a una sauna russa i no em vaig desmaiar, però sí que vaig marejar-me i em van haver d'estirar cames enlaire, i enlloc de veure-ho tot negre, ho veia blanc perquè a fora estava tot nevat
(aquí teniu la demostració que no m'invento coses:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada